Promocja dostawa:
przy zamówieniach powyżej
1500 zł na terenie RP
ubezpieczona przesyłka UPS
gratis, do 1500 zł Kurier
UPS tylko 15,90 zł,
InPost paczkomat 14,90 zł
Sklep online
Poniedziałek - Piątek
od 10.00 do 17.00
tel. 515 456 623
Sklep stacjonarny
29.11 piątek - zamknięte
Poniedziałek - Piątek
od 10.00 do 17.00
tel. 515 456 623
Zapraszamy :)
We carry out international
shipments (Austria, Belgium,
Czech Republic, France, Germany,
Italy, Lithuania, Netherlands, Slovakia,
Spain)
for pricing and order details
please contact us via email:
(excluding gold)
Zwroty i reklamacje
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
- Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towaru zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje mogą być składane:
- w formie elektronicznej na adres: sklep@coins.com.pl
- lub w formie pisemnej na adres: ul. Wybickiego 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
- W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- W powyższym celu można:
- zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
- skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
- skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj,
- zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
- W przypadku reklamacji monet i banknotów kolekcjonerskich - nie mogą one nosić śladów używania, otwierania kapsla, zabrudzeń, rys, odcisków linii papilarnych. Zmiany cech towaru np. śniedzenie, blaknięcie kolorów nie mogą być powodem reklamacji towarów, gdyż są to naturalne procesy fizyczne i chemiczne.
- Ze względu na formę pakowania jak i proces bicia monet bulionowych (monet inwestycyjnych) mogą posiadać niedoskonałości powstałe już na etapie produkcji: mikrorysy, obicia rantów, przebarwiania czy drobne milk spoty. Powyższe czynniki nie stanowią podstawy do reklamacji produktu.
- Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
Odstąpienie od umowy
- Odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie:
- w formie elektronicznej na adres: sklep@coins.com.pl lub
- w formie pisemnej na adres: ul. Wybickiego 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul. Wybickiego 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
- ceny Towaru;
- kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.
- Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
- Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
- nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
- ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);
- dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
- nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
- dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
- których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (srebrne produkty inwestycyjne, złoto, platyna).
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@coins.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Wybickiego 1, 41-303 Dąbrowa Górnicza.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: Sklep numizmatyczny Coins ul. Wybickiego 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
W przypadku reklamacji monet i banknotów kolekcjonerskich - nie mogą one nosić śladów używania, otwierania kapsla, zabrudzeń, rys, odcisków linii papilarnych. Zmiany cech towaru np. śniedzenie, blaknięcie kolorów nie mogą być powodem reklamacji towarów, gdyż są to naturalne procesy fizyczne i chemiczne.
Ze względu na formę pakowania jak i proces bicia monet bulionowych (monet inwestycyjnych) mogą posiadać niedoskonałości powstałe już na etapie produkcji: mikrorysy, obicia rantów, przebarwiania czy drobne milk spoty. Powyższe czynniki nie stanowią podstawy do reklamacji produktu.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.